WiddlyTinks.com

Wedding Countdown at WiddlyTinks.com
Semalam aku pergi tengok wayang, tiap-tiap ahad aku rasa boring sangat mungkin sebab tak kerja kot. Kalau kerja ahad pun aku tak kesah bukan buat apa pun kat rumah… Semalam pergi tengok wayang cite High School Musical 3. Aku pernah tengok citenya sebelum ni Cuma kurang pasti yang pertama or kedua..Rasenya yang first kot.

Aku suka cite ini sebab heroin nya cantik ya ampun!!! Pastu ada lagu dan tarian..ala-ala hindustan gitu..hohoho..Pastu suara heroinnya merdu nyaaa…Mungkin kena dengan jiwa aku kot, remaja, suka tengok dress up diorang, suka tengok gaya diorang, semua tentang cite ini aku suka tengok..
Aku bagi 3.9 bintang..huhuhu..macam ada something kurang untuk cukupkan 4 bintang..hihihi






Cun kan gambar diorang??????????

1 comments:

FarahHanimMohdFauzi said...

xde kesempatan nak tgk...
dah lame xtgk wayang..huhu..