WiddlyTinks.com

Wedding Countdown at WiddlyTinks.com
dia : Awak dah hantar kan hp sy?

aku : Dah, x ada apa rosak.. Orang tu tukar bateri je..

dia : Bateri je?

aku : Ye, bateri rosak..dia tukar bateri je..xde pe lg

dia : Ada suruh dia format ke? tny dia x nape report msg mase x sama??

aku : x yah la format..kan dah ok.. xpe awk try guna dulu.. awk..nak tny.

dia : apa dia?

aku : kat kalendar awk ni..awk tulis xxxxxxxx, apa dia?? ( suara perlahan lg..hehe)

dia : apa dia?

aku : kat kalendar kt hp awk.. x kan awk x tau plak...( suara dah naik meninggi sikit)

dia : pe dia awk? sy mane tau... ( suara dalam keadaan sederhana )

aku : yang awak tulis xxxxxxxxx???

dia : oh....(sambil gelak).. tu tahun lepas la wak.. xde apa la wak..

aku : ( boleh plak gelak time aku naik angin..hehe) abis nape tahun ni masih ada?

dia : Dia memang forward ke tahun dpn la wak..

aku : Setahu sy cuma brithday je forward ke tahun depan ye...

dia : Ye wak, kalau awk x caya tengok tahun 2010 plak.tahun2 depannya.dah tengok blum?

aku : Belum...abis nape x delete?

dia : Awk tau je la sy.. mana la sempat wak.. Awk je la delete... X de pape la wak..

2 comments:

p i j a h said...

nak engok ambaq... huhu

As said...

Gambar sape??hehe