WiddlyTinks.com

Wedding Countdown at WiddlyTinks.com
 Aku belum cite lagi pasal kursus kahwin la..x de gambar la...rasa rugi plak, nape la x      ambil..hmmm..xpe la..


Pagi-pagi sabtu tu, dia datang ambil aku. Sebelum tu dia ada bagitahu akak dia nak tumpang sekali pergi kerja..Sekali jalan je..Ok la kan.. Dia pakai bj kemeja lengan panjang dengan seluar slack dan aku pakai baju kurung pahang..Bile sampai sane, parking dah penuh itu tandanya orang lain dah ramai sampai.. Aku biasa je..xde rasa pape sebab aku rasa kursus kahwin ni lebih kepada kelas belajar tentang agama dan khususnya hal rumahtangga. Dia cakap dia berdebar..hehe.. Aku duduk 2 baris hadapan dan dia plak duduk depan sekali..hehe..Lambat..Dan penuh..


Kursus selama dua hari ini sebenarnya banyak benda yang aku x tahu. Banyak ilmu..tambah pengetahuan..Bagus..Sangat berguna kepada bakal-bakal suami atau isteri yang ingin berumahtangga..Best dan kelakar.


Aku nak cita ni pasal budak pempuan sebelah aku ini..Ya allah..ya ampun..bukan mengumpat ok..pengajaran kepada aku or orang-orang diluar sane.. Perempuan tu mengandung.. Kalau seseorang itu nak kahwin syarat-syarat yang perlu ada adalah salah satunya sijil pra-perkahwinan.. Budak ini perlukan sijil tu..Dia tebalkan muka ke atau buat-buat selamba.. Aku ingat budak tu sebaya aku..Dia cakap belas-belas..Dan denganbangganya cakap 16 tahun..Bayangkan.. mula-mula memang x perasan dia ni mengandung..dan x percayala kan perut dia buncit..Anggaran aku dia tengah mengandung 6 atau 7 bulan..Bayangkan besar x perut dia..Aku ingat perempuan je cite pasal dia..rupa-rupanya budak-budak laki pun same..Melalui cite-cite ada 2-3 orang yang telah mengandung..Mudah-mudahan aku dijauhkan dari semua tu..Amin...


Hari kedua plak, aku pakai baju kurung pink.. dan dia pakai baju melayu purple...









0 comments: