WiddlyTinks.com

Wedding Countdown at WiddlyTinks.com
14 Mac 2010...


Tarikh-tarikh penting dalam hidup aku semua ditentukan oleh mak aku.. Tidak boleh menbangkang...hehe..Pape pun aku sayang mak aku...Apa merepek aku cite ni.. Barang-barang hantaran pertunangan aku yang lepas, hasil tangan aku dan mak aku..pape pun jom layann...

Sejadah berbentuk Rihal...luv it...

Bakul tu berharga rm23.00, kain putih sekeping berharga rm2.00, batu+renda digam satu papan berharga rm150.00,.. Bunga rose putih 3 tangkai rm15.00

Kerja gam-gam itu hasil tangan aku dan sejadah itu hasil tangan ibuku...



Ni antara hantaran coklat yang aku buat...Simple tp remeh...




Samping dibeli, dibentuk dan direka oleh ibuku.. Berbentuk kipas...Sayang mummy...hihi



Kek pertunanganku, aku dengan En Tunang bersetuju buat kek sama saiz, sama jenis, sama rupa tp lain perisa..hehe. En Tunang perisa coklat dan aku perisa vanila...



Tuala...

Sekian...

0 comments: