WiddlyTinks.com

Wedding Countdown at WiddlyTinks.com
Sabtu dan ahad malam berempit bersama En Suami dengan motor kapcaiye.. Sangat seronok n best..hehe. Hanya orang yang sudah kahwin je akan rasa apa yang aku rasa sekarang.hehe..

Tidak perlu untuk risau tentang haram dan dosa, sebab semuanya HALAL. Itu yang penting. Sangat sudah lama tidak update blog ini. Sangat-sangat sibuk dengan kerja. Kursus sana, kursus sini, dengan Pilihanraya MPP UTM baru-baru ini.. Sangat letih dan tension. Mungkin kalau ada kesempatan waktu aku ingin share ilmu berkaitan KURSUS OSHE yang aku hadiri minggu lalu. Sangat bagus bagi pekerja yang berkemungkinan ada risiko kemalangan ditempat kerja. Tentang insurans yang aku tengah survey ini. Semuanya dalam perancangan.
 
 Dan ini baru kesempatan register broadband maxis. Aku ambil pakej rm68 setiap bulan tapi disebabkan aku pakai postpaid hanya perlu bayar rm48 setiap bulan. Dan sekarang tengah promosi ada rebet setiap bulan selama 5 bulan. Aku perlu bayar rm38 setiap bulan. Bebaloi x?

2 comments:

chenta said...

OSHE? kemalangan ditempat kerja?...opis aku punye skop kerja tu..hehehhehe

As said...

haah..bagus kursus ni..macam2 video n gambar penceramah tu tunjuk...n sangat ngeri..