WiddlyTinks.com

Wedding Countdown at WiddlyTinks.com
Berbulan lama ye aku tidak beblog.. Entah kenapa diri ingin menyepi buat sementara waktu..

Biar aku melihat dunia tapi masa sentiasa terisi dengan perkara yang berfaedah...

Aku join kelas buat kek...Woo... x sangka u, aku dapat buat kek ala-ala kt kedai kek tu.. hehe.. Bangga gitu..hehe

Cita-cita sekarang ingin memiliki oven..hehe.. Jangan dah ada oven, malas nak buat kek..sudah la ko linda.. vakum hadiah kahwin pun x pernah buka-buka, nampak sangat tahap kemalasan aku ni ek..


Meh aku ajar cara-cara nak buat hiasan kek butter cream

Akak-akak yang sporting.. lepas ni kak ann ajak aku join clas spa plak...kena pikir2 kan..


Pertama sekali buat cream lepaan. Bahan2 terdiri dari cream well, gula icing, susu pekat, butter and perasa


Kedua, buat cream hiasan plak. terdiri dari shouterning, gula icing, butter and perasa.

Ko tengok senget benget kek aku, susah wei...tangan kena ada seni buat kek ni..

Keempat, buat hiasan menggunakan cream hiasan td. terpulang kepada kita sendiri.

Sudah hampir siap....


Taraaaa.....bile cikgu tiada, murid-murid sangat pandai tuk menokok tambah

Ni la hasil tangan semu... Tahniah semu...


1 comments:

MKVParadise said...

lawa la kek nie...