WiddlyTinks.com

Wedding Countdown at WiddlyTinks.com
Hmmm.. Aku kat sini sorang-sorang jadi pandai-pandai la cari kawan. Hari ahad lepas aku ajak sida g bazar shopping raya, dah dia je yang ada kat kluang ini. nak ajak sape lagi kalau bukan dia.. aku beli kasut, ada sales 50% plak tu..naik gila aku..huhuhu. aku plan sebenarye cuma nak beli sepasang je, dah ada sales aku beli lagi sepasang..Ya ampun!! rambang mata.. try2 nak pakai kasut tinggi sebab aku ni kurang ketinggian..hahaha..apa lagi yang best ye..kak nurul cakap ada kebaya nyonya lawa, aku pun ada g survey..lawa la juga.harga mak ai..mahal ye RM 25+ sampai RM 35+.tapi seksi la..semalam ada gak chatting dengan kak nurul pasal jebaya nyonya ni....



me : kak smlm kita g survey kebaya nyonya..lawa la..harga dia rm29+ sampai rm35+ kalau nak adjust bj, kena tmbah rm15..kt situ ada fitting room
k.nurul : ai..hari tu aku tengok x la mahal macam tu..dh naik harga ke? ada lagi stok ke stok baju? lawa2 x?
me : lawa..tp seksi la kak..
k.nurul: pe la ko ni...seksi tu la cantik..ko try ke?
me : seksi sangt la, x mau la..jarang sgt..kena pakai tiub..
k.nurul : orang ada body lawa la
k.nurul : baru cair beb orang tengok..


coretan perbualan aku dengan kak nurul........




Semalam plak, geram gila aku dengan jackie dah la lambat gila buka pintu, penat aku tunggu kat luar tu..eeeegghhh!!!! rasa nak patah kaki...tapi pape hal pun terima kasih ye, teman aku kat sini kalau tak aku x de kawan la..huhuu..

Hari ini, hehehe..alhamdulillah.baru buka kedai dah ada customer, pastu ada 3 mamat askar plak datang, salah satu tu customer aku..aku suka kat dia..hehehe..tapi dia dah kahwin, aku suka kat dia sebab dia suka buat aku ketawa..hehe..dia tu gila-gila sikit..cute la dia tu..comel..sukanya aku kat dia..so sweet..perwatakan dia yang selamba buat orang yang berada di sekeliling dia happy je..aku ingat dia dah lupa nama aku..rupa-rupanya ingat lagi...so sweet la ko yan...huhuhu.petang ni plak aku menyampah dengan customer ini sorang..x paham bahasa..pastu boleh plak panggil aku baby...naik meluat aku..geli!!!!!!!!!!!!aku harap ko jangan datang lagi..aku tak suka kat ko!!!

4 comments:

p i j a h said...

haha..ko ckp la xsuka byk2 kang melekat baru padan muke. kasut! makoi.. ko tade yg tggi lagik ke, adeh. ni kalo aku pakai dah kompem tunggang tebalik. peh..

p i j a h said...

linda.ko kene tagged oleh aku.. meh melawat blog baru aku, dan reply tag pasal diri ko ye.. aa jangan lupe +link blog baru aku nih. hehehehe...

daisy_rose said...

wah...linda bukan maen lagi ko skang kan..hati2 ye ngan high heels tu...huhu

bB sYasYa said...

adeh kwn aku ni...
tinggi sey kasut..
aku ade gak kasut tinggi mcm 2..
halus je tumit..
nnt aku ltk kt blog..
bg ko tgk ek..
heheheheh