WiddlyTinks.com

Wedding Countdown at WiddlyTinks.com

Hari-hari yang aku lalui sekarang tak sama macam dulu. Kesibukan aku seorang mahasiswa dah lama aku tinggalkan, rindu sungguh zaman itu. Semuanya tidak akan kembali lagi dan aku perlu menghargai kehidupan aku sekarang. Aku perlu mulakan langkah baru untuk meneruskan misi aku yang pertama. Semoga lepas raya ini, apa yang aku harapkan menjadi kenyataan.

Semalam kak farah nak jumpa aku, dia turun kluang. Sebenarnya dia nak bagi aku hadiah konvo..hehe..dah lame kak kita konvo..
baru sekarang nak bagi.
( ckp dlm hati je )..hehe. Pape pun terima kasih ye kak farah..Sebenarnya kak farah ini sepatutnya jadi akak ipar aku, tapi sekarang dah jadi akak angkat aku kiranya la..faham-faham sendiri la ye..huhuhu..=(..

Pagi ini time aku tunggu bus, aku jumpa someone.aku ingat dia.Jxx 3189. No plat kereta dia. Hmmm..Kenal dia satu pengalaman manis buat aku dan aku pun tak mengharap apa-apa yang lebih dari itu sebab sekarang aku betul-betul focus pada matlamat hidup aku. Dia..mengajar aku erti kedewasaan dan kematangan, biarlah semua macam ini, walaupun kadang kala aku teringat akan kau..khir..selamat hari lahir..semoga kau panjang umur dan murah rezeki dan juga semoga kau cepat temu jodoh..amin..

9 comments:

Anonymous said...

wow..swit sgt bc entry ko yg ni..terharu pun ada...huhu..truskn update..aku sntiasa ikut pekembangan kau.. muax!

irah_Ni said...

a'ah la linda..
sape khir tu..
cite la sket.
next entry ekk

As said...

khir tu kucing jantan kesayangan adik aku la ira...hehehehe..

As said...

silap..khir tu kucing jantan kesayangan adik aku la gee..hehehe..
ku tukar name, tersilap aku..

ira said...

ni baru ira..
hahhahah..
yeker khir tu kucing...
len mcm jer...

FarahHanimMohdFauzi said...

wish u luck dear...(",)

Tiara said...

I have a new blog. Please visit me at http://tiaravanzach.blogspot.com

Thanks.

ღCIK ERYNღ said...

lynda,,
wat la kotak shoutout
senang sikit,,
nak borak kat situ..

request nih

p i j a h said...

eleh eryn nie.. aku buat ko xdtg borak pun! haha..