WiddlyTinks.com

Wedding Countdown at WiddlyTinks.com

Hmm.. Hari ini aku bekerja seperti biasa. Sabtu lepas ibuku menelefon aku dia kata aku ada mendapat surat interview kerja di perbadanaan putrajaya 7hb januari tahun depan. Aku tidak teruja sangat cuma ingin mencari pengalaman menghadiri interview. Aku cuma menanti dan mengharapkan sesuatu. Harap-harap tahun depan.. Kalau ada rezeki tidak ke mana.. aku akan sentiasa berdoa untuk pengharapan aku. Aku tiada contoh di atas aku.. dan aku akan menjadi contoh untuk adik aku..amin..

hidup ini hanya sementara

itu janji tuhan untuk hambanya

ingat 5 perkara sebelum 5 perkara

mungkin kita biasa dengar

tapi kita jarang amalkan

itu lumrah kita sebagai manusia

manusia itu ertinya lupa

bila ia teringat hanya keampunaan sahaja yang layak untuknya...

0 comments: