WiddlyTinks.com

Wedding Countdown at WiddlyTinks.com
Andaian itu takdir tuhan aku terima dengan hati terbuka. redha dan pasrah atas ketentuannya. Siapa aku di muka bumi ini untuk mempertikaikannya. Biar ia berlalu dan terus aku lupa. Anggap ia tidak pernah berlaku dalam cacatan diari hidup aku. Usah ditangisan semu itu..

Hmmm.. Apa nak cite ek??Hehehe...Dah lama aku tak update blog aku ni, Life aku kat sini macam biasa je. Tapi bagi aku kalau hidup ini ada persaingan, kehidupan kita akan lebih berjaya... Dari banyak pemerhatian dan kajian aku tentang manusia ini, aku percaya tentang itu. Tapi perlu di ingatkan kembali persaingan dari sudut positif dan sihat tanpa ada unsur-unsur yang melanggar perintah dan suruhan ALLAH SWT.

Dia!! Dah sebulan menyertai sp. Semoga dia dapat tauliah dengan jayanya. X kesah la apa kesudahan semua ini. Bagi aku pengucapan dan doaku seikhlas hatiku yang luhur tanpa ada pengharapan yang perlu dibalas. "Keajaiban sebuah keikhlasaan". Hanya Allah yang tahu doaku yang tersurat dalam tersirat.


Jabatan Perdana Menteri Putrajaya

Masjid Putrajaya tersergam indah

0 comments: