WiddlyTinks.com

Wedding Countdown at WiddlyTinks.com
Bila di ingat-ingat balik azam aku tahun 2008..aku pun tak berapa pasti tentang azam tu..hehe..aku lupa atau aku x de azam pada masa tu..hmm..mungkin tahun itu aku tengah sedih..huahua...sudah la jangan di ingat balik perkara lepas..Yang pasti tahun ini aku ada azam..aku tidak kesah la azam aku ini tercapai atau tidak tapi semestinya kita yang mencipta azam mesti hendak azam ini tercapai..bagi aku biar ada cita-cita dari ada angan-angan yang kosong.Sebenarnya aku tidak berapa gemar untuk berkongsi azam-azam baru aku kepada sesiapa atau sesiapa membaca azam aku nie...hehehe.. aku tulis di sini adalah untuk mengingati diri aku sendiri yang sering alpa dan juga untuk memotivasikan diri aku sendiri..

Pertama sekali. aku ingin mendapat pekerjaan yang membuatkan diri aku sentiasa berpengetahuan am yang luas...
Kedua.Aku ingin memiliki harta yang satu itu..idamanku...insyaallah akhir tahun ini kalau tiada arah melintang dan kalau rezeki itu sememangnya milik aku...amin..aku sentiasa berdoa ke arah itu..
Ketiga.Karya.pengarangan dan kehidupan adalah minat aku..manuskrip!!!manuskrip!!!
Keempat. Untuk mamaku yang tercinta..sememangnya itu ada anganku yang satu...
Kelima.Dia.perasaan.kasih sayang.cinta.noktah.hidayahNYA.

*kalau ada-ada lah.kalau x de nak buat mcm mane..itu semua kerja-NYA..-filem laila islabela..

0 comments: