WiddlyTinks.com

Wedding Countdown at WiddlyTinks.com
Esok gaji pertama aku akan masuk..esok juga hari lahir aku yang ke 22 tahun.. esok juga bermula aku takeover kerta pembantu tadbir(siswazah)..sebab dia akan start mula bercuti bersalin..


Gaji pertama- macam-macam yang aku idamkan dengan gaji pertama ini. Antara yang sangat aku idamkan adalah buku harry potter. Aku pernah survey harganya dalam rm45++ di Alamanda Putrajaya dan aku akan beli dengan gaji pertamaku.. Barangan komputer yang sentiasa buatku teruja adalah external hard disk.. 250GB toshiba 3 years warranty berharga RM278.. Mahalnya.. Aduh..kena pikir balik ni..


Hari lahir 22 years old - Aku x rasa aku ingin sambut hari lahir.. Bukan aku tidak mempunyai rasa bersyukur.. Sesungguhnya aku sangat bersyukur dengan kesihatan yang sangat baik di dunia ini. Cuma feel je tak ada.. Aku rasa hari lahir itu cuma angka meningkat kedewasaan. Aku sudah dewasa ke?? hehe..


Takeover kerja PT- Insyaallah aku mampu.. Kalau tak tahu kena rajin bertanya.. Mak aku pernah cakap dan aku selalu ingat pesanan nya "Kalau orang lain boleh buat nape kita tak boleh buat".


Selama setahun aku bekerja ini, ada satu pesanan mak aku, aku ingin berkongsi kepada sesiapa yang sudi membaca disini..mak aku pesan "bila kita kerja kita jangan kejar pangkat"..hehe..tapi.hehe..aku ingin jadi seseorang..hehe.. just wait and see..


3 comments:

bB sYasYa said...

esk umor aku 21thn sebln..hehehe
hapy besday my dear frens..
may god bless u always yeah.. ^_^

aku tak gaji ag.. :(
next month br gaji..lame ag :(

minimalis said...

selamat hari lahir

bB sYasYa said...

ni no aku 0136360860