WiddlyTinks.com

Wedding Countdown at WiddlyTinks.com
Tidak sampai 30 minit yang lepas, kawan baik aku yang masih menyambung pengajian di salah sebuah IPTA di Malaysia call..aduhh...

aku : ye nape? sory x angkat..tadi drive..
dia : ko kat mane ni?
aku : baru sampai pejabat..dalam kereta lagi.
dia : macam ni linda..kat umh aku x de org..gee dengan acu g seremban..ekin balik melaka..
aku : oh..ko nk tumpang umah aku ke?? (..macam mane dengan dating aku..aduhh..)
dia : haah..aku pegi petang ni boleh??.. tapi esok ko g kenduri kat sini kan..pukul brape??
aku : haah..esok aku g kenduri kt parit raja..esok aku amek ko sekali la..
dia : boleh ke??muat ke kereta ko??
aku : boleh..muat je... ( dating aku macam mane....)
dia : segan la..
aku : x de pe la..esok aku amek ko..

Dah beberapa minggu aku miss dating dengan dia.. dia pun x kesah..paham..

Antara msg aku kepada dia..

Aku : ok.pg2 td kwn baik sy call.yg kt kuitho tu nk tumpang umh sy.kwn bilik dia semu balik.dia sorang kt sane.dia nk dtg ptg ni umh sy.tp sy g part raja esk.ada jmputn kahwn.amek dia sekali nant.jd mlm sbtu tu x kn sy nk keluar dgn awk.tingalkan dia kt umh.dia balik ari ahad.sy free ahad n isnin mlm.awk paham kan.tp klu dia jd dtg la.

dia : ow semol mater je.hehe...x sabtu, ahad mlm isnin plak kita kuar..

Bagi aku kawan ni akan sentiasa bersama kita walaupun bagaimana kita sekalipun.. Dia pun terlalu banyak tolong aku.. Ni sepatutnya aku tolong dia plak... Semoga semuanya dalam keadaan baik-baik ada..

0 comments: