WiddlyTinks.com

Wedding Countdown at WiddlyTinks.com
Dia datang bersama-sama 4 orang anak buah dia.. Anak-anak buah dia mesra alam buat aku sendiri x kekok dan suka melayan diorang.. Memang best la anak buah dia.. Tetamu yang di nanti mak aku telah tiba.. Kekasih hatiku..huhu..(perasan). Bawa buah tangan-ikan patin dan ikan talapia... Jemput masuk itu sudah semestinya..

Aku memang sengaja suruh dia makan tengahari kat rumah tu.. Antara menu-menu untuk tetamu ini ialah nasi putih, ikan kicap, sayur labu campur pucuk manis masak lemak, telur dada, ikan kering, tahu goreng, sambal kicap dan air ribena..hehe.. Selepas makan plak sesi temu bual with my mum.. Amin.. Alhamdulilah lepas..huhu..Suka?? Mesti la suka.. Aku sendiri pun x tahu apa yang diborakkan sebab aku x masuk campur..hehehe..

Hampir 4 jam baru la dia berangat..So sweet.. Lepas balik my mum cakap dia lembut orang ye... Aku tanya la mana mak tahu kan??? Kalau korang-korang nak tahu macam mana nak tahu orang tu lembut atau kasar adalah melalui cara dia makan.. Dia makan slow dan x gelojoh..hehehe.. Lepas peringkat pertama.. Sekarang peringkat aku plak..Aduh....

3 comments:

chenta said...

sape dia tu?
huhuh..
tak kenalkan kat aku ke??

As said...

Nanti la sya aku perkenalkan..belum tiba masa ye..hehe..bila mau jumpa aku??
Aku belanja ko plak..hehe

chenta said...

ko naK Belanje aku?
hehehhe..

yela..org tgh happy kan?