WiddlyTinks.com

Wedding Countdown at WiddlyTinks.com

5hb 2009..

My mum birthday...

Tp aku x ingat langsung.. Ada ke patut.. Macam mane la mak aku ada anak macam aku ini..hehe
Tapi dengan mood yang sangat baik pada hari itu, aku masak sepenuhnya juadah berbuka puasa.. Jam dah 6.30petang, apa lagi siap-siap la apa yang patut.. Tapi adik aku yang sorang ini x de kat rumah, padahal dah nak berbuka ini... Mana la dia ini..


Aku selaku anak yang lebih tua di dalam rumah pada masa dan ketika itu, x suka orang di dalam rumah tiada ketika makan atau keluar-keluar malam.. Dilarang sama sekali untuk keluar malam tapi dibenarkan atas sebab-sebab tertentu..hehe.. Azan dah terkumandang.. Aku dan my mum berbuka la dulu, sambil membebel-bebel kat adik yang sorang ini.. Beberapa minit kemudian dia pun balik...


Surprise!!!!

Kek untuk my mum... Untuk hari lahir my mum hari ini yang ke 54...
Malu ye aku...hohoho...

Selamat Ulang Tahun Ke-54

0 comments: