WiddlyTinks.com

Wedding Countdown at WiddlyTinks.com
Perkenalan dengan bakal mak mertua..hehe


Hari jumaat balik kluang.. Dah la hujan lebat sebelum masuk highway…lebat gila wei..Risau betul..

Lepas keluar highway ayer hitam aku singgah kat gerai-gerai beli buah naga untuk bakal mak mertua..hehe.. Seganye wei.. Hujan-hujan renyai tu sanggup redah..hoho

Sabtu tu bersiap pagi-pagi nak gerak pergi kahang timur..Sesampai.. berkenalan dengan mak dia dan adik dia faridah…masih belajar dia uia..23tahun.. Borak-borak kosong.x langsung bertanya serius tentang kami…mungkin x nak ada tekanan ke atas kami.. Lebih banyak borak tentang keluarga dia.. Semuanya baik-baik belaka..Alhamdulillah.. Aku takut x biasa dengan keluarga dia.. Aku yang selalu dimanjakan dan takut untuk manghadapi kesusahan… Ya Allah Ya Tuhanku…sesungguhnya aku bersyukur atas pemberianmu, janganlah aku berasa tinggi diri setiap atas pemberianmu ke atas diriku..amin….




0 comments: