WiddlyTinks.com

Wedding Countdown at WiddlyTinks.com
Hari ini mood baik untuk update blog..


First time aku menjadi pengapit yang ala-ala segan malu..huhu..

Semua ini secara tak sengaja.. Aku pendek kan cerita..

Aku nama sebenar .......hehe

Kawan aku plak nama dia syahida dipendekkan nama sya je...

Bukan aku atau sya yang berkahwin.. akak kepada sya ini..

Aku mengikut rombongan belah perempuan untuk bersanding di belah lelaki.. Sesampai disana, duduk melepak kat rumah penanggah.. Pengantin pergi la bersiap kan.. Di pendekkan lagi cerita, saat-saat genting hampirkan waktu bersanding.. Pengapit sebenar pun datang la, Tema pengapit adalah purple sebab pengantin bagi baju untuk dibuat. Pengapit lelaki dah standby.. Dah abis macoh la tu..hoho.. Si pengapit perempuan ini dah kotorkan baju untuk jadi pengapit tapi dia pakai juga color purple tapi baju tu baju gaun panjang.. Si pengantin plak dengan sebulat suara nak aku juga jadi pengapit diorang..Kebetulan aku pakai baju purlpe..



*Gambar tidak dapat diupload, handphone rosak masih di kedai..tengahari ini baru nak amek balik..




0 comments: