WiddlyTinks.com

Wedding Countdown at WiddlyTinks.com
Hari ini jumaat plan baik-baik untuk balik kampung, dah 2 minggu x balik kampung... Lepas tunang ini rase tenang, rase macam x nak kahwin la plak...hehe...jangan cakap mr tunang aku..dia sangat sensitif bab-bab ini..Hari ni perlawanan friendly dgn fkm(fakulti kejuruteraan mekanikal) dibatalkan..


Esok ada plan baik punye.. esok pagi-pagi buta bangun nak berjogging bersama mr tunang, bina stamina untuk kahwin...kahkah..lepas tu pergi sarapan di railway stesen..roti bakar dia amat-amat aku suka..hingga menjilat sepuluh jari..hehe.pastu pergi kedai emas, besarkan cincin tunang..nampak sangat ko dah gemuk linda..take note ok...pastu aku nak buat facial...


Pasal background blog ini....ni adalah background blog lame yang amat aku sayang... untuk publish semula blog lama itu, tidak perlukan..tp amat-amat aku sayang blog tu...aku sangat geram tentang mamat yang x reti nak jaga mulut tu...dah baca blog aku fine la...aku x kesah..tp.....dalam hati aku tuhan je yang tahu...

1 comments:

p i j a h said...

erm. t da kawen jgn tak jemput laks