WiddlyTinks.com

Wedding Countdown at WiddlyTinks.com
Aku baru je membaca satu blog ni. dia kawan aku masa aku sekolah di Sek Teknik Perdagangan JB. Dia pandai, cantik, kurus, ramping..semua pakej dia ada, memang x dapat aku nafikan.. bertuah badan. Tapi sebenarnya aku bukan nak bercerita tentang dia. Yang aku nak bercerita tentang dia la kan..hehe.. Dia bercinta 6 tahun sejak dari sekolah teknik tu sampai sekarang. Dia putus baru-baru ini sebab ada perampas. Bila aku baca-baca blog dia, ingatkan balik kisah percintaan aku dulu..

Situasi lebih kurang sama, putus ada pihak ketiga atau perampas. Masa tu, aku derita. Masa tu, aku jatuh. Aku ambil masa untuk bangun, aku ambil masa untuk bahagia. Sensaranya hanya Allah je yang tahu. Masa tu aku selalu pikirkan tentang mereka. Mesti tengah seronok, bahagia... Dan aku hanya ditemani air mata. Aku berdendam.. Aku mengutuk bukan-bukan tentang mereka tapi cuma dalam hati.. Tidak sekali pun aku berkongsi cerita dengan sesapa..

Untuk memaafkan mereka... Hanya kata maaf yang aku pohon.

Dan sekarang aku berkawan dengan pihak ketiga tu, tidak ku sangka... Dia mencari kekuatan sebagaimana aku kuat dulu.. Entah la.. Mungkin aku dah lupakan kekasih hatiku yang dulu.. Dan aku tidak kesah sangat... Sesungguhnya ada hikmah atas semua yang terjadi.. Aku bersyukur sangat...amat-amat bersyukur..