WiddlyTinks.com

Wedding Countdown at WiddlyTinks.com
Hari sabtu lepas aku jumpa dia.. Hanya untuk seketika dan sekejap saja..


Hanya untuk pas something barang.. Tiada apa-apa rasa antara aku dan dia dan borak-borak kosong.. Dengan stail dia yang sempoi.. Belo2 je mamat nie.. hehe


Dengan motor kapcai yang baru setahun dibeli.. Pagi itu dia tidak kerja... Dari bandar ke rumah parents dia..


aku : nie borang dengan tali pinggang... ( sambil pas barang itu kepada dia )


dia : ( dia ambil sambil belek2 ) ni kepala dia?? lg satu?


aku : tu lagi satu.. sy x pandai pakai..dah try dh.. xreti la.. awk try la..


dia : abang awk besar dari sy ke?


aku : haah..


dia : ok la kalau mcam tu.. ni masih ok lg..macm mane nk kilat kan ek?? masuk mesin basuh ke?


aku : ( gila mamat ni tali pinggang sikit punye besar nk masuk mesin basuh...hehe) entah..


Borak n borak...bla...bla...

dia : Kawan sy malam td operasi kt kampung baru...


aku : ohh..dekat sini ye la..x jauh...

Borak n borak..bla..bla....



Semoga dia berjaya dalam setiap pekerjaan yang dia lakukan..

0 comments: