WiddlyTinks.com

Wedding Countdown at WiddlyTinks.com
Aku terlalu buzy.. Ungkapan pertama yang menggambarkan kehidupan aku sekarang..

2 minggu yang lepas, staf pejabat aku menyambut hari lahir secara beramai-ramai..senang..jimat..ringkas..hehe..just nk share picture dengan yang lain..hehe



Sungguh menyelerakan..ada sape mau??hehe...


Kami menyambut hari lahir 6 orang staf sekali termasukla aku..hehe..
Selamat menyambut hari lahir kepada 5 orang itu - Jamil, En Din, Zu, Dr. Zaharah, Kak Wan dan termasuklah aku.. Semoga Panjang Umur dan Sentiasa Dimurahkan Rezeki..


Kami staf FBB, UTM...HEHE..

1 comments:

wayneck said...

hi anilsa,
nama i jerome. I'm working in cyberjaya and looking for room. I nak ur opinion how do feel staying at Pangsapuri Putra Harmoni, presint 9 tu.
selamat? senang cari makanan and kedai runcit? mcm mana dgn harga sewa? my email is jerome.yong@gmail.com
saja nak ur advice aja.
sila balas ya.
thanks.