WiddlyTinks.com

Wedding Countdown at WiddlyTinks.com
Aku masih lagi di pejabat menunggu dan menunggu... Selepas ini aku tidak akan tunggu lagi. Aku tidak mahu. Aku kena berdikari sendiri. Keberanian itu penting..

Dua hari lepas berbual dengan kawan sekelas masa diploma hampir mencecah sejam bergayut..hehe.. Macam-macam diboraknya. Dia tengah sambung degree dan aku memilih untuk mengharungi zaman pekerjaan.. Tapi hubungan persahabatan ini masih terjalin dengan baik..Amin..mudah-mudahan hingga ke akhir hayat.

Berada di UTM ini hampir mencecah hampir 4 bulan. Sekarang sudah bulan 5 nak masuk bulan 6 pun.. Dah setengah tahun pun. Cepat betul masa berlalu ek.. Xsangka betul kan..

Perkenalan dengan dia 1 tahun 2 bulan..Lama juga ek..hehe.. Tapi tak ada lebih dan tidak ada kurang. Tu yang aku anggap bahaya.. Aku akn cuba ikut rentak dia.. Tapi tidak tahu sampai ..????

0 comments: