WiddlyTinks.com

Wedding Countdown at WiddlyTinks.com
Syukur pada Illahi, keinginan untuk merasai kasih sayang seorang bergelar ayah.. Ayah panggilan aku untuk arwah ayah tercinta. Sekarang tiada lagi panggilan itu..



“abah” – panggilan untuk bapa mertuaku. Abah seorang yang kelakar, simple, ringkas, tidak ambil hati, tidak kesah dan sangat peramah/ banyak cakap, selalu ikut kata mak.hehe..(ni selalu yang perempuan suka) Suamiku pun ada persamaan dengan abah..Suka aku..hehe.. Selalu aku yang buat keputusan..Bukan En Suami..Sangat bahagia memiliki keluarga yang bahagia. Dulu time aku kecik2, Dr Fadilah pernah bercakap anak-anak akan gembira makan nasi berlaukan kicap bersama ibubapa dari makan nasi berlaukan ayam tanpa ditemani ibubapa. Menitis air mataku time tu, mak aku jarang sangat makan bersama aku adik beradik. Dia terlalu kuat bekerja. Dia adalah inspirasi hidupku. Berbalik cerita tadi…hehe

Abah, pertama kali menyalami tangannya terasa bagaikan aku memiliki ayah semula. Pada sesiapa yang pernah kehilangan orang tersayang mungkin akan faham perasaan dan situasi aku ini. Rasa doaku selama ini telah termakbul untuk merasai kasih sayang seorang ayah.
JOM LAYAN GAMBAR NI..



Bergambar selepas akad nikah..4 Dis tahun lalu..

Serius....

 
* Semoga mak dan abah sihat saja..Doaku mengharap..

0 comments: