WiddlyTinks.com

Wedding Countdown at WiddlyTinks.com
Pertama kali aku menyambut FAMILY DAY sebagai staf UTM. UTM ni kedekut sikit.. hohoho.. Famil Day pun 5 tahun sekali.. Mak oi.. Dan tidak di sangka-sangka aku adalah salah sorang staf bertuah..kihkih..i like..hehe


So, apa yang bertuah ye aku ni.. Aku dapat cabutan bertuah. Hadiah di sponsor oleh Hotel Puteri Pacific. Bertuah badan. Makan tidur free 2 hari 1 malam.. Makanan ye sedap gler..

Voucher ini hanya valid dari 1 August 2010 sehingga 31 Disember 2010.. Jadi aku mengambil peluang ni untuk buat honeymoon..Horeeyy!!!



No Bertuah..112

Ni voucher aku dapat, 1 voucher accomondation dan 1 lagi voucher meal berharga RM100

Bangunan Puteri Pacific

Bersantai-santai atas katil


Tempat kami bersolat disitu...

Katil yang empuk..hehe

Bilik Mandi – kami tengah honeymoon..hehe ( sengaja taburkan kelopak bunga ros merah ) Suka sangat!!!


Sangat selesa dengan toilet ye...

Romantik


Semua lengkap..

Sirap selasih RM10.90.. AMEK KO...


JOM JAMU SELERA

Tara.. Jom jamu selera.. HARGA RM115.. RM15 kena tambah sendiri ye kawan2.. Rupa-rupa ye dia bagi voucher RM100 untuk meal.. Memang mahal makanan kat sini..


0 comments: