WiddlyTinks.com

Wedding Countdown at WiddlyTinks.com
aku tidak tahu apa-apa melainkan aku mau menangis saja.
aku tidak mahu menjadi pempuan lemah, pempuan yang kuat menangis..
aku tidak mahu jadi seperti itu..
tapi yang aku tahu aku mau menangis..

balik ni, aku mau menangis puas-puas..
biar aku puas
esok lusa aku tidak mau menangis lagi..
aku nak cerita apa yang aku rasa pada seseorang..
tapi aku tidak tahu siapa..
tiada siapa..tiada..tiada..

air mata sudikah kau temani aku??
sudi kah kau??

Benar kah aku perlu buat keputusan sekarang atau setia menanti masa..
Ya Allah beri la daku sedikit petunjukmu...
Aku berserah dan pasrah padaMU..Ya Tuhanku...
makbulkan la doaku..amin...

1 comments:

ciah ucuk said...

kenapa ni akak..whats hapend? pape cite sedey story la kat saya..sy mebi tak bole membantu sgt sekurang-kurangnya sy bole menjadi pendgr yg baik...