WiddlyTinks.com

Wedding Countdown at WiddlyTinks.com
assalamualaikum..

4.20 petang.. waktu bekerja sepatutnya tapi hari ini bosku tiada..emergency leave..hehe
aku selaku anak buah yang sangat bertanggungjawab telah melaksanakan tanggungjawab dengan penuh berdedikasi..cewah..hehe...

Setelah hampir sebulan aku menjejak kaki di utm ni.. aku telah hampir menyesuaikan diri dengan baik sekali dengan kawan-kawan di sini.. Life aku biasa-biasa saje tapi bagi aku hidup ini tidak seronok kalau tiada cabaran dalam hidup..hehe..tension-tension seronok tapi kadang-kadang menyampah juga..hahaha..

Persekitaran di sini life macam student...hehe.. ye la..Universiti tu beb..
Dari dulu aku nak kerja di universiti..sesungguhnya aku sepatutnya kenal erti bersyukur... Aku pun tidak sangka secepat ini perjalanan hidup aku.. dari satu perubahan ke satu perubahan dalam hidup ini betul-betul mendewasakan aku...

Kawan-kawan di sini semuanya sudah kahwin padahal umur semua awal 20-an..gler ah..
hehe..dah sampai seru kot..muda-muda dah ada anak.. Aku hapy disini.. tiap-tiap minggu aku balik kluang.. padahal bukan ada benda yang menarik dikluang itu.. naik muak aku pandang..hohoho..marah orang kluang..huhu

hmm..dia..malas nak cerita..hehe..cite pasal orang lain boleh x??
sampai mak aku naik marah.. ala kawan-kawan je.. manusia semuanya bukan boleh percaya..
enjoy my life!!! hari muda lagi..hoho
aku enjoy-enjoy juga masa depan aku tidak pernah lupa...
satu target aku hampir mendekati..
dua lagi target aku memburu..
huhu...

2 comments:

bB sYasYa said...

aiyak..
sonoknye kamu disana
aku sedikit sengsara di sini...
dis week aku blk kluang
bosan duk sini

daisy_rose said...

sesungguhnye blog mu
byk membntu driku
memuhasabah dri di kala
mslh menimpa diriku..
chayok chayok linda..
truskan penulisanmu...
peace~