WiddlyTinks.com

Wedding Countdown at WiddlyTinks.com
Entah la apa yang seharus dan selayaknya aku rasa tentang pengakuan dia malam tadi. Kenapa hidup ini selalu bersimpang siur tidak lurus..tidak seperti yang aku sangka. Kenapa perlu ada hati yang terguris, kenapa perlu ada hati yang memendam rasa, kenapa perlu ada hati yang bakal kecewa. Siapa dia untuk dia kenal aku. Seharusnya aku tidak perlu tahu tentang perkara silam itu tapi untuk apa dia membuat pengakuan sebegitu berani. Pengakuan dan perkara itu telah lama berlaku aku tidak perlu rasa apa-apa. Patut kah aku bersedih? tapi untuk apa? dah lama...aku pun tidak ada kena mengena dengan hidup dia pada masa dan ketika itu. Hubungan ini diteruskan dengan tiada apa-apa antara aku dan dia. dia adalah dia dan aku adalah aku.
semoga dia berjaya dalam sp dia..Dia akan mencari dan terus mencari. dia manusia yang tidak pernah kenal erti serit walaupun pernah kecewa tahap babun..hahahaha....

Apa yang unik tentang dia...nothing special..hahaha..haah ek? apa yang menarik tentang dia ni..x kan keta dia kot..haha..ada sikit kot share saham..haha..

Dia nak tanya aku tapi tak tanya pun..Lupa kot. Makin hari umur makin meningkat..hehe..

0 comments: