WiddlyTinks.com

Wedding Countdown at WiddlyTinks.com
Kadang-kadang..maybe selalu juga aku terpikir yang aku ingin sangat memutuskan terus berhubung dengan dia. Entah la.. selalu sangat..tapi entah la..hmmm..payahnya semua ini..
Biarlah apa yang berlaku di sekeliling.. Aku dengan hidup aku.. Aku ingin hidup untuk diri aku sendiri.. Aku ingin bergantung pada diri aku sendiri.. Aku percaya pada rezeki.. Aku percaya pada ajal dan maut.. Dan kenapa tidak aku percaya tentang itu.. Aku percaya pada ketentuanNYA.. Aku sangat percaya.. Masa yang akan menentukan semua itu... Aku akan terus menanti saat dan ketika itu..

Aku belum berkesempatan untuk bercerita tentang UTM.. nanti la dulu..hehe...

2 comments:

Waniey said...

linda naper sedih2 nie? xnk la mcm nie.. der mslh cite la kat wani..

HIM said...

apasal manyak drama daaa...
cool la