WiddlyTinks.com

Wedding Countdown at WiddlyTinks.com
Sejak dua menjak ni, sungguh jarang benar aku update blog aku yang makin usang dan uzur ini..hehehe.. Kemalasan membelenggu diriku ini..hahaha
10hb mac yang lepas aku telah selamat melapor diri di Universiti Teknologi Malaysia khususnya di Fakulti Biosains Dan Biokejuruteraan. Dan sehari selepas itu aku telah mendapat khabar yang sungguh mendukacita dari kampung halamanku. Lewat petang 11hb mac aku telah diberitahu tentang pemergian nenekku yang tercinta. Malam itu juga aku telah bertolak untuk pulang ke kampung.. x jauh pun..dari skudai ke kluang je..dalam sejam setengah..

Aku ambil cuti dua hari iaitu pada hari khamis dan jummat. Kemudian jummat petang aku kembali semula ke UTM untuk menghadiri Bengkel Fail Meja pada hari sabtu dan ahadnya. Life aku kat sini. Untuk selama dua minggu ni, aku happy and senang.. Perkenalan aku dengan bos aku pun..baik... ada cerita di sebalik cerita sebenarnya.. Nanti la aku cerita. Dalam entry lain..


DIA??? hahaha..sebenarnya kan, aku rase la..aku dan dia main tarik tali..is ok..


14 mac 09- 2.23 am

dia : salam. awk dh tido ke? sy trjaga ni.

i : haah.hehe..(mamai...)

dia : la x tido lg?

i : tido2. yom tido. kte msg esok la ek.

dia : k awk tido ar dulu

i : Nape awk x nk tido?

dia : dh trtido td, ni trjaga plak.

i : ok la. sy nk tido. awk jaga la.hehe..

dia : hehe ok.


14 mac 09- 7.19am

i : Salam.pagi. awk mimpi pe smlm smpai terjaga ni?hehe

dia : wslm..Mrning.Dh sarapan ke awk? Ape plan awk ari ni?

i : Plan pe wak. sy ada bengkel ni.otw nk g ni. awk mimpi pe smlm? mcm mane

boleh terjaga?cite la..hehe

dia : sabtu pun keje ke wak?

i : bengkel.wajib. klu x memang malas nk g.awk ni..cite la..
dia : ow..Hm..Secret.hehe..



Ni office baru aku..


1 comments:

Waniey said...

wani nk ucapkan takziah ats pemergian nenek aslinda..