WiddlyTinks.com

Wedding Countdown at WiddlyTinks.com
Woh!!

Baru hirup seteguk air nesface firdaus buat..hehe..Lega

Hilang sikit sakit kepala ini..Sakit betul kepala hari ini.. Hari ini turn aku bertugas kaunter, memang diwajibkan kepada staf sokongan seperti aku kerna fakulti ini x ramai staf..

Tentang dia, jumaat ini aku akan balik kluang dan akan memaklumkan kepada ibu tercinta tentang kami.. Bagaimana dan apakah yang seharusnya akan berlaku bukan, aku pun x dapat bayangkan semuanya itu...

Jarak perbezaan umur kami yang terlalu jauh..9 tahun.. Bagi aku dia terlalu tua untuk aku.. Dan permulaan hubungan kami aku terlalu muda untuk dia..

Sebelum ini ada banyak masalah yang berlaku antara kami, hubungan kami terlalu slow.. terlalu lambat..

Segalanya aku berserah pada Allah atas ketentuanNYA.. Sesungguhnya DIA lebih mengetahui apa yang terbaik untuk aku...

Dia ada disini...Dimana dia??

2 comments:

chenta said...

ala..
mak ayah aku pun beza umur 9thn..
tp bahagia je smpai skrg..
smpai ank2 dia dh besar ni..
huhuhuh ^_^

As said...

ye ke??

Nanti senang2 aku perkenalkan dia kt ko ek..