WiddlyTinks.com

Wedding Countdown at WiddlyTinks.com
Sebenarnya aku sungguh tak sabar untuk balik kluang, untuk memberitahu berita baik kepada my mum..hehe..

Berita baik ke?? Baik untuk aku la.. X sabar la untuk melangkah ke peringkat seterusnya.
Untuk minggu ni dan minggu depan aku x balik kluang.. Aku akan bertugas menjadi urusetia program Degree ++. X pe la. X balik kluang, x dapat jumpa dia..

Insyallah 16hb Oktober ni aku balik kluang dan dengan budi bahasa yang baik dan penuh tatatertib aku akan memaklumkan kepada my mum.. Apa agaknya ek respon ibuku tu ek. Tapi aku tengok my mum suka kat dia.. Harap-harap semua dalam keadaan yang baik.

Insyallah 17hb nya itu aku akan ke putrajaya dengan dia untuk ambil barang-barang aku kat rumah sewa lama.. Sambil tu ingatkan nak jumpa norin sekali..Rindu ye kat kawan-kawan lame masa zaman universiti dulu.. Pastu dia ajak pergi rumah adik dia. Aku cakap la kan ok kan.. x dapat jumpa mak dia, dapat jumpa keluarga dia pun x pe la kan..
Harap semua berjalan lancar.

0 comments: