WiddlyTinks.com

Wedding Countdown at WiddlyTinks.com
Napa la tension pasal benda ini.. Terasa half-half tentang hubungan ini.. Xboleh ke dia berkorban bersusah untuk aku. Sampai satu tahap x seharusnya aku berpikiran yang bukan-bukan tentang hubungan kami. Aku memang malas nak pikir semua ini buat sementara waktu ini.. Biar dua-dua buat bodoh je!!

Semalam aku pergi tengok-tengok rumah baru di Taman U bersama adilin dan asiah. Rumah teres tiada tingkat..hehe.. Cantik. Semua barang lengkap Cuma bawa diri je masuk.. Insyaallah minggu depan aku pindah ke rumah baru dan memulakan kehidupan aku disana. Aku pun makin tawar hati nak balik kluang.. Biar!!

Pagi tadi sempat call my mum semasa memanaskan enjin kereta. Rindu plak mendengar suara dia.. Bertanya khabar saja itu je.. Untuk memaklumkan perkara yang lain belum berani lagi dan belum bersedia.. Apa reaksi dia agaknya ye??

Aku plak hati makin tidak tenteram memikirkan hubungan kami, Aku tahu dua-dua hati terguris..

0 comments: