WiddlyTinks.com

Wedding Countdown at WiddlyTinks.com
Giordano..

Pilihan Baju



Display T-shirt..



Sebelum raya ari tu, kami berdua pegi shopping bersama.. Aku yang nak shopping.. Dia plak yang sibuk nak ikut.. Aku yang teringin nak shoppng, dia plak yang terlebih beli..


Kitaorang bershopping di BP Mall dan dalam leka x leka.. Sibuk memilih baju ada sorang kawan masa diploma aku teguh.. Sedar x sedar la tu.. Dia masih di situ belum balik lagi..


Dia beli pe ek?? Songkok, 3 helai t-shirt, pe lagi ek?? x ingat la

Aku plak beli?? Sepasang kasut dan sehelai baju..


Yang aku x berkenaan dengan dia ni.. suka sangat beli dan pakai baju color gelap..

Sehari sebelum dia beraya ke rumah aku, aku mintak dia pakai baju color krim yang aku pilih mase bershopping ni..hehe


X kesah la..terpaksa ke dipaksa ke..huhuhu






0 comments: