WiddlyTinks.com

Wedding Countdown at WiddlyTinks.com
Aku tidak sangka hidup akan menjadi sesusah ini seawal pengembaraan hidup.. Walau apa pun hidup perlu diteruskan. Memulakan sesuatu terlalu payah atau menamatkan persimpangan jalan.. Jangan terlalu cepat menyerah kalau perjuangan baru bermula.. Jangan kesali keputusan yang lalu.. Sesungguhnya aku amat bersyukur setiap apa kurniaanNYA.. Ya Allah Bantula Aku..



Seharian Yang Memenatkan..

Semalam lepas balik kerja, terus balik rumah lama kemas barang.. Macam nk kejang kaki turun naik turun naik tangga.. Sampai umah baru dekat magrib.. Semalam macam nak mati aku x nak pergi jamuan bbq rumah dekan.. Terguris hatiku dengan msg tu..Stop..Balik dari rumah dekan aku bergayut dengan dia..hampir setengah jam..rindu tahap gaban tapi aku x nak cakap, ego...hehehe..Biar! Dia nak ambil sesuatu yang memang milik dia..hal dia, aku xnak berada di mana-mana belah pihak.. Daripada dia cakap ada nada kesal.. Apa yang mampu aku buat hanya simpati.. Tidak selayaknya dia diperlaku begitu... Aku amat simpati.

Selepas itu ery plak call, aduh malasnya nak layan, hari tu dia call aku tidak angkat..angkat je la...



Your Name


0 comments: