WiddlyTinks.com

Wedding Countdown at WiddlyTinks.com

*Esok sape bangun awal , kejut tau…

Harapan la dia ni nak kejut aku..Mimpi tidur semula..hehe.. Alarm hp aku dah berbunyi 6.00am..tapi malasnya nak bangun..6.10 baru sedar..terus call dia..suruh bangun takut plak terlambat..aku masih landing-landing atas katil…6.25 baru terhiggih-higgih nak mandi..7.00am..Saya dah gerak..Msg dari dia..Aku masih lagi belum siap..hehe..
Dekat pukul 9.00pagi rasanya baru masuk tol ayer hitam..selepas ambil hafiz… Singgah di r&r jejantas ayer keroh.. Sarapan.. Si hafiz ini plak gila bola.. Dia ajak pegi jalan-jalan area jejantas itu..

Kami meneruskan perjalanan ke putrajaya..Dan sampai putrajaya melepasi pukul 12.00 tengahari.. Dia bagitahu adik dia(faezah) yang kami telah sampai putrajaya.. Adik dia cakap nak masak..Dia cakap x payah sebab dia dah bawa ikan tilapia goring…
Sebelum ke rumah adik dia..Aku ambil barang-barang lama aku di Flat Hijau..Beborak dengan budak rumah lebih kurang setengah jam..

Selepas itu baru menuju ke kuarters Persint 9.. Adik dia ok2 je.. Terima aku sebagai tetamu abang dia …aku rasa pelik..hehe..nak tahu…Adik n adik ipar dia panggil dia abg ****..Aku panggil adik n adik ipar dia..akak..kelakar ye…huhuhu
Petang itu, kami ke alamanda..window shopping saja..Lepas itu ke warisan..Adik ipar dia ajak minum..Si kimi ini betul-betul lincah..aktif betul.. Adik dia cakap yang dia ni lebih banyak kepada keluarga.. Terdetik juga aku masa tu..

Si hafiz dan kimi yang lincah..



Aku dengan hakimi yang x boleh diam...Dia di bawa tu tengah tido..


Dia dan si hafiz..

0 comments: