WiddlyTinks.com

Wedding Countdown at WiddlyTinks.com

Pagi ini aku jatuh tangga..Hampeh betul! Harap-harap tak ada sapa yang perasan. Macam mane tah aku boleh jatuh tangga. Kasut tu kot yang besar tapi kasut itu aku baru beli tau. Geram betul. Sakit lutut aku nasib baik tak tinggi.. Aku tak tahu apa kena dengan hari ini. Ada je silap..
Hari-hari yang aku lalui disini dan sepanjang hari ini berjalan dengan lancar. Alhamdulilah.. Rahmatilah dan berkatilah hidup aku disini Ya Allah hanya padaMu aku meminta..Amin..
DIA datang kepadaku. Siapa dia sebenarnya ye?? Apa harus aku lakukan. Biar la semua begini dulu. Aku akan setia menanti jika kau benar-benar jujur kepadaku.
MISI pertama aku telah selesai. Kita teruskan kepada MISI KEDUA dan MISI KETIGA. Misi kedua-dua ini perlu berlaku secara serentak. Misi kedua jangkaan aku dalam masa 3-4 bulan sahaja. Misi Ketiga target aku dalam masa 10 bulan dari sekarang. Bila nak mula misi ni?? Start hari ini la. OK!!
Sabtu dan ahad lepas, aku bermalam di rumah jaja. Beli barang-barang keperluan aku dan makan sate kajang..hohoho..

Semoga hubungan silaturahim ini berputus sampai kita mati!! Amin


Mejaku yang kosong pada minggu pertamaku bekerja..

0 comments: