WiddlyTinks.com

Wedding Countdown at WiddlyTinks.com
Kementerian Kesihatan Bahagian Akaun.

Hari ini aku telah lapor diri untuk bekerja disini. Aku bakal menjadi warga putrajaya. Esok malam aku akan duduk di rumah sewa aku beralamat G-T3-U1, Presint 11 Putra Damai. Aku harap semuanya berjalan dengan lancar dan aku berdoa apa sahaja rintangan yang bakal aku laluan bakal aku tempuh dengan kesabaran..

Aku belum tahu lagi aku berada di unit mana. Kejap lagi kot, pegawai yang uruskan aku tu busy.

Dia muncul lagi dalam hidup aku buat kali ini. Dia tahu aku suka kat dia. tapi mengapa begini..
Ya Tuhanku, apa harus aku lakukan.. napa perasaan ini harus begini.. Jangan air mata jadi taruhan lagi.. Doaku.. Jika benar kau jodohku, dekat kan dia padaku Ya ALLAH, sekiranya dia bukan jodohku jauhkan dirinya dariku Ya ALLAH..

Semoga impian dan cita-citaku mendahului segalanya sebelum perkara yang lain berlaku..Amin..

0 comments: