WiddlyTinks.com

Wedding Countdown at WiddlyTinks.com
huh...
Lemas!!!

Panggilan dari noly.. Aku dapat keje di putrajaya itu.. 7 October lepas, aku pergi sana untuk interview keje. Baru hari ini dapat.. ok la tu..tak sia-sia duit tambang aku..hehe
Cuma aku tak biasa kat sana je la.. Entah la..tempat orang mana nak sama dengan tempat sendiri..

Nie, aku berkongsi sama coretan diari hidup aku..


7.10.2008/ 11.45pm
Aku berada di putrajaya. Bandar putrajaya sangat cantik. Aku tidak percaya aku telah sampai disini. Sungguh tidak percaya =(. Aku takut. Pertama kali aku ke sini seorang diri. Aku tidak percaya. Aku bukan seorang yang berani tapi aku terpaksa jadi berani. Ya terpaksa!
Dari tingkat 4 aku lihat pemandangan dari sini, orang putrajya belum lagi kenal erti malam..jauh berbeza di kampung halaman aku.. aku rindu mak..sangat rindu..Entahlah baru berapa jam aku sampai sini tapi perempuan itu juga yang aku rindu..
Aku sentiasa berdoa semoga cepatlah masa berlalu, cepat aku dapat balas jasa dia..aku tidak tahu boleh kah aku bekerja di sini kalau rezeki aku di sini... Aku rindukan kampung tapi sebenarnya aku rindukan mak.. Dia tidak perlu tahu tentang kesusahan dan ketakutan aku di sini, pasti dia risau...Aku tak nak..aku pun belum selesa di sini mungkin tempat baru kot...


* Selamat tinggal Kluang, relakan aku pergi dari sini..
* Semoga rezeki dan kejayaan berpihak kepada aku..amin...

1 comments:

FarahHanimMohdFauzi said...

Gud Luck..(",)
Semoga adik sentiasa berada di bawah lembayung lindungan drpa Allah walau dimana adik berada..