WiddlyTinks.com

Wedding Countdown at WiddlyTinks.com
Air mataku jatuh di Putrajaya..

Perubahan yang berlaku perlukan pengorbahan untuk aku, aku pun tidak tahu kenapa dan bagaimana ia berlaku.. Kawan aku itu, dia dengan hidup dia dan aku dengan hidup aku.. Sama-sama dah besar ada haluan masing-masing, cuma aku perlu berhati-hati dalam pengatur perjalanan hidup ini. Aku tidak mahu menyesal dikemudian hari.

Semalam semuanya berlaku, DIA menguris perasaanku, kata-katanya cukup buat aku mengalir air mata tambah lagi persekitaraan baru untuk aku. Aku perlu ingat jalan, aku perlu ingat bus, aku perlu ingat aras-aras dalam bangunan ini dan aku takut naik lif. Tidak lama lagi aku akan berpindah. Banyak yang perlu aku fikirkan. Aku perlukan masa untuk semua ini. Aku perlu masa!

Untuk kawan-kawan yang sudi bagi sokongan untuk aku.. Terima kasih ye, aku benar-benar menghargainya..

Untuk DIA, biar masa yang menentukan semuanya. Aku serahkan semuanya pada ALLAH S.W.T. Ery ada kt kajang, dia ada kursus kat sana.. Kecil betul dunia ni..

Aku akan belajar hidup sendiri!!! Hidup berdiri di kaki sendiri tanpa perlu sesapa pun.. Aku akan sentiasa panjatkan doa semoga aku selamat tanpa keluarga disisi..

* Doaku semoga impianku mendahului segalanya sebelum perkara lain berlaku..amin..

5 comments:

ira said...

linda...
jgn sedih2..
kalu boring2 datang la rumah aku..
kite ronda2 kl..
bolehla aku belanjer...

p i j a h said...

betol linda. jgn sedey2.. aku nk trun kl gak ni.. nk itot.............................................huhu

ira said...

heheheh...
x kan nak publish no fon kat sini..
walopun aku x fofular...
nt mane la tau hantu2 internet nih men"salahguna"kan...
hahhaha... ayat baru ku cipta...
kalu cg BM aku dgr mati aku kene tibai...
bg email..
aku sen no fon aku tru email..
heheheh.. kebetulan.. mg depan aku x balik kg...
jom ronda2...

minimalis said...

kelakar la ko nie...
ileks la...
g la marina bay kt putra tu...tenang skit jiwa...

As said...

pe ye kelakar wei hakem..
Entah la nape dengan diri aku ni..
hehe..hidupku makin happy...=)