WiddlyTinks.com

Wedding Countdown at WiddlyTinks.com
7.21 pagi..Awal tu punch card..haha..x merah lagi.

Pagi semua..=) hehe.. Hari ni mood baik.. Semalam aku punch card merah 8.01 pg. Hari nie ok.

Semalam petang aku dah pindah rumah. Sedih gak tengok bilik aku sebab tak ada apa-apa..Aduh. Tapi x kesah la asalkan itu bilik sewa aku sendiri malas la nak tumpang-tumpang rumah orang memangla diorang tak kata apa tapi faham-faham sendiri la..

Hari ini aku bangun awal dan gerak awal. Kunci rumah hari ini aku dapat.. Aku tunggu bus dengan akak rumah itu sebab kami menuju tempat yang sama Komplek E. Pastu dia ke KPM aku plak Kementerian Kesihatan Malaysia. Aku tak tunggu Noly or Kak La sebab aku belum ada pas lagi. Pagi tadi aku masuk terus ke kaunter mintak pas pelawat ditukarkan kepada lesen memanduku.. Berani tak berani aku naik je lif..Tekan butang 6. Pintu lif terbuka dan aku keluar lalu pintu utama, punch card dan menuju ke mejaku..hahaha.. Hari yang cukup memgembirakan.. Aku makin berani..Semua OK..tu la aku perlukan masa..berdikari ok??OK!!

Ok la aku nak start kerja dah ni..daaaa.. Lain kali aku show kat korang pict office aku k..

3 comments:

p i j a h said...

linda...chaiyok!! kene lanje aku nieh. ekeke. aku nk trun kL esok. oke ar.duk sana seminggu ke...buley a kuar. jom! t i msj laen

minimalis said...

linda nk kuar pe kebnda....
jln pn xingt....
kl dgn putra jauh beb klo xde kete

As said...

wei..aku tau la..naik bus metro or rapid ke KL..Aku dh tny kawan kau..bus tu lalu pangsapuri aku..aku cuma tunggu kt bustop bawah tu je..ko yg ckp duk kt sini kena berani..aku berani la ni wei..