WiddlyTinks.com

Wedding Countdown at WiddlyTinks.com
Hmm..Rase ya dah lama aku tak megarang di teratakku..Bukan aku tiada masa, bukan kerna aku jarang online..hampir setiap hari..9 jam dalam 24 jam aku online..tiada cerita untuk aku kongsi kan..banyak angan-angan dari impian..hehe..:D
Aku berdebar..sejak dari 2-3 ari ni..aduhh....nape harus begini??Ya ALLAH bantu la hambamu yang lemah ini..berikan lah sebaik-baik petunjuk kepadaku..aku yang merintih sendiri..memohon pengharapanMU..

Entah la..pertama kali aku mendapat surat temuduga kerja..aku suka!! sudah semestinya..tak sia-sia resume2..sijil2 dan surat permohonan yang aku print berhelai-helai dan gambar pasport yang entah keberapa kali dah aku cuci..akhirnya berhasil..Hari pertama tidak la berdebar..langsung tak ambil pusing tentang surat temuduga tu..Tapi hari ini merupakan persiapan untuk hari esok..aduhhhh...bagaimana ye menempuh hari esok..hari esok yang tinggal beberapa jam lagi..adduhhhh...

Aku dah beli ticket bus.KKKL. Jam 10pg. Single Seat. Tempat duduk ke-3. Harga RM9.80. Sebenarnya hari ini pun aku ada interview kt Cosmopoint Johor Bahru. Aku tak pergi, nape la orang Cosmopoint tu call aku..mengharap aku keje dengan dia ke??? Tetiba je petang ini pak cik aku call, dia cakap esok dia keje kat johor gak..nak tumpang dengan dia x???aduhhh..padahal aku sudah beli tiket..bagaimana lagi ye...
ahhhh..balik ini buat muka tak malu je la...jual balik kt kaunter KKKL itu..Entah diorang nak ke x nak ye...Esok adalah MISI seterusnya..Seawal 7 pagi, aku mesti telah bersiap..Mampu kah aku..sudah lame aku tak mandi seawal pagi itu..apatah lagi untuk bersiap..alaaa...untuk sehari dalam setahun je linda...=)...ok2...mesti boleh punye..first interview kt Cosmopoint JB sebagai trainer..kemudian petang itu ke UTM...
Interview yang kt utm tu aku berdebar...bagaimana ye...apa soalan dia akan tanya ye..Database ke??Coding PHP ke?? MySQL ke?? Coding VB ke?? Joomla ke??

Bagaimana hari esok untuk aku ye..Aku mengharapkan yang indah itu untuk bakal menjadi milik aku..tapi aku hanya khalif yang kerdil dimuka bumiNYA, yang tidak layak untuk memilih....apatah lagi meminta.

0 comments: