WiddlyTinks.com

Wedding Countdown at WiddlyTinks.com
Hari ini hari ketiga aku di sini.. Tugas yang diamanahkan kepada aku telahku laksanakan dengan baik. Ditempat kerja semuanya berjalan dengan lancar. Tidak ada masalah cuma bila aku balik..hmmm macam-macam yang aku pikirkan. terutama sekali tempat tinggal. Petang ini aku pindah walau apa pun aku perlu pindah...aku kena juga pindah.. Hari ini juga! Bilik aku kosong tiada apa pun.. Barang dan kelengkapan yang aku bawa juga tidak lengkap kalau semuanya aku nak beli sekarang susah la hidup aku.. Gaji pun aku tak tahu bila masuk..



Aku pun tiada harap apa-apa untuk tinggal disini sekadar pengalaman hidup dan seseorang yang cabar aku pun keluar dari johor.. Sekarang aku puas walau aku sedih.. Aku harap kesedihan aku tak lama.Bandar putrajaya sangat cantik memang tidak dapat aku nafikan.. Kehidupan disini pun boleh tahan..Aku berharap aku dapat ikut rentak disini..
Aku pun dah mula dapat kawan baru..aku tak kesahlah tua ke muda ke..ia tetap kawan.. tapi bagi persepsi diri aku sendiri jangan menilai seseorang dengan perkenalan pertama.. aku juga tak ada hati ingin mempunyai kawan rapat sedewasa ini..



Bakal rumah yang akan aku diami. Presint 9, Pangsapuri Putra Harmoni Blok C2, T4 U02..

2 comments:

minimalis said...

wrignnt ada kelapangan mggu depan aku singgah umah ko...
ko duk sorg ke...duk ramai2?

As said...

Meh la datang..kat bawah tempat aku tu ada macam2..leh lepak-lepak or hakem minggu depan kita jumpa kat KL la.aku keluar dengan ira.aku nk ajak jaja..