WiddlyTinks.com

Wedding Countdown at WiddlyTinks.com
Bagaimana untuk mulakan semua ini ya.. Aku dengan dia hanya sekadar kawan. Kawan biasa tapi dalam banyak-banyak kawan, dialah kawan yang ada segalanya. Aku selesa dengan dia, tiada perasaan malu untuk berkata apa saja, sikap ambil beratnya buat aku senang.

Perlukah selamanya begini, biar masa menentukan segalanya. Bukan jarak menghalang persahabatan ini, bukan masa menjauhkan perhubungan ini.. Kita masih muda, masih ada cita-cita, masih ada impian untuk digapai, ada tanggungjawab yang belum selesai. Hidup baru setahun jagung, cukup berani bercerita tentang kehidupan. Aku belum bersedia. Biar semuanya begini.

Aku suka kau sebagai kawan aku!!!! ya!! itu yang benar..Walaupun kita jarang berhubung tapi kau dan aku adalah satu jodoh. Aku percaya itu jodoh.. Kalau tidak tak mungkin semua ini berlaku..

Kenapa mesti kau ye??? Pasti ada hikmah disebalik segala-galanya berlaku..
Maafkan aku tentang perkara yang lepas...Semoga ianya menjadi asam garam persahabatan ini kerna aku terlalu sayang akan perhubungan ini..Sungguh!!
Doaku semoga impianku mendahului segala-galanya sebelum yang lain berlaku...amin..

0 comments: